středa 16. srpna 2023

Fundraising

Ahoj přátelé,


Jsem nadšený, že s vámi mužů sdílet tuto zprávu. Rozhodl jsem se totiž připojit k misijní organizaci :

  • Circuit Riders (https://circuitriders.com) což je jenda ze základen :
  • YWAM (https://ywam.org). Největší misijní organizace.                                              
  • Mim cílem a touhou je kázat Evangelium, tu dobrou zprávu o Ježíši a o Boží lásce k nám Kamkoli mě Bůh pošle. 


Proč? 

Tento rok jsem měl možnost stát se součástí  ( Circuite Riders) misijních výjezdu.  Po docela dlouhé době váhání jsem se rozhodl vstoupit do tohoto rozjetého vlaku. Poměrně dlouho jsem toto téma měl na srdci a modlil se za to. A teď když přijel tento tým a povzbudil mě k tomu tak jsem věděl že to není jen tak. 


Viděli jsme jak Bůh jedná mezi mladou generací i tady u nás v Česku. Viděli jsme jak Bůh uzdravuje, vysvobozuje a dává nový život.  Spousta mladých lidí přicházelo nejprve s podezřením a možná obavami ale pak bylo vidět jak Bůh měnil atmosféru. A ti samí lidé se po chvíli přidávali a začali chválit Boha. Pak vydávali svědectví v jakem stavu přišli a jak je Bůh proměnil. 


Jak ? 

Odjet na půl roku na Misii! Na tři měsíce do Kalifornie a projít programem a následující tři měsíce se budeme aplikovat co jsme se naučili. V podstatě budeme sdílet evangelium kamkoli budeme posláni. Cílem je zasáhnout naši generaci evangeliem O Ježíši. 



Modlitební podpora 

Byl bych moc vděčný kdyby se tu našel někdo kdo by se za mě v tomto ohledu modlil. Jít a kázat evangeliu sebou vždy nese spoustu výzev. A proto budu vděčný za každého kdo se bude přimlouvat za boží vedení a ochranu a hlavě za odvahu kázat dobrou zprávu. 

Pokud mě chceš modlitebně podpořit a být informován o tom jak na tom v průběhy tohoto dobrodružství jsem tak mi buď napiš e-mail a nebo se přidej k této Whats App skupině kde budu sdílet veškeré info. 

Whats App : https://chat.whatsapp.com/Cy7wb3tTN65FeUr7aEOsI8


Finanční podpora 

Pokud tě tato zpráva oslovila a chceš se na tom podílet i finančně tak budu moc vděčný. Je to poměrně nákladná věc a já jsem se v tomto ohledu rozhodl naprosto důvěřovat Bohu. Nebo pokud znáte ve vašem okolí kdo by pro to mohl být nadšený. Nebo jestli tě napadá někdo ve tvém okolí kdo by mě v tomto mohl podpoří neváhejte mě prosím kontaktovat. 

Celý ten program vychází na 12 000 $ což je v přepočtu asi 250 000 Kč s tím že do prvního září musím mít pokryto 77 000. Budu vděčný za jakoukoli podporu, každá kapka se počítá. 


Pokud do této služby budete chtít finančně zasílat tak tady je pár způsobů: 

Číslo účtu 

2459992153/0800

IBAN

CZ78 0800 0000 0024 5999 2153

PayPal

@NatanP73

Revolut 

@natanat7ei


Kdyby jste na mě měli jakékoliv otázky prosím neváhejte mě kontaktovat.


Přeji požehnaný den.


Natan 


--
Natanael Prokeš

Žádné komentáře:

Okomentovat

CR fundraising

Omlouvám se za předchozí e-mail, ve kterém nebylo nic vidět, někde jsem musel udělat chybu, proto zde zasílám nový.  Ahoj, jmenuji se Natan ...