úterý 22. srpna 2023

CR fundraising

Omlouvám se za předchozí e-mail, ve kterém nebylo nic vidět, někde jsem musel udělat chybu, proto zde zasílám nový. 

Ahoj, jmenuji se Natan ( Natanael ) možná že mě znáte možná ne tak úplně. 

Zde je tento text shrnut do videa.:  

Jsem nadšený, že s vámi mužů sdílet tuto zprávu. Rozhodl jsem se totiž připojit k misijní organizaci :

· Circuit Riders (https://circuitriders.com) což je jenda ze základen :

· YWAM (https://ywam.org). Největší misijní organizace.                                              

· Mim cílem a touhou je kázat Evangelium, tu dobrou zprávu o Ježíši a o Boží lásce k nám Kamkoli mě Bůh pošle. 

· To hlavní! Věřím, že to je něco do čeho mě v tuto chvíli On sám vede. 

· "Jsme přece jeho dílo! Bůh nás v Kristu Ježíši stvořil k dobrým skutkům, které předem připravil, abychom se jim věnovali."Efeským 2:10 B21

Proč? 

Tento rok jsem měl možnost stát se součástí  ( Circuite Riders) misijních výjezdu.  Po docela dlouhé době váhání jsem se rozhodl vstoupit do tohoto rozjetého vlaku. Poměrně dlouho jsem toto téma měl na srdci a modlil se za to. A teď když přijel tento tým a povzbudil mě k tomu tak jsem věděl, že to není jen tak. 

Viděli jsme, jak Bůh jedná mezi mladou generací i tady u nás v Česku. Viděli jsme, jak Bůh uzdravuje, vysvobozuje a dává nový život.  Spousta mladých lidí přicházelo nejprve s podezřením a možná obavami ale pak bylo vidět, jak Bůh měnil atmosféru. A ti samí lidé se po chvíli přidávali a začali chválit Boha. Pak vydávali svědectví v jakem stavu přišli a jak je Bůh proměnil. 

Jak ? 

Odjet na půl roku na Misii! Na tři měsíce do Kalifornie a projít programem a následující tři měsíce se budeme aplikovat co jsme se naučili. V podstatě budeme sdílet evangelium kamkoli budeme posláni. Cílem je zasáhnout naši generaci evangeliem O Ježíši. 

Modlitební podpora 

Byl bych moc vděčný, kdyby se tu našel někdo, kdo by se za mě v tomto ohledu modlil. Jít a kázat evangeliu sebou vždy nese spoustu výzev. A proto budu vděčný za každého, kdo se bude přimlouvat za boží vedení a ochranu a hlavě za odvahu kázat dobrou zprávu. 

Pokud mě chceš modlitebně podpořit a být informován o tom, jak na tom v průběhu tohoto dobrodružství jsem, tak mi buď napiš e-mail nebo se přidej k této Whats App skupině, kde budu sdílet veškeré info. 

Whats App : https://chat.whatsapp.com/Cy7wb3tTN65FeUr7aEOsI8

Finanční podpora 

Pokud tě tato zpráva oslovila a chceš se na tom podílet i finančně tak budu moc vděčný. Je to poměrně nákladná věc a já jsem se v tomto ohledu rozhodl naprosto důvěřovat Bohu. Nebo pokud znáte ve vašem okolí, kdo by pro to mohl být nadšený. Nebo jestli tě napadá někdo ve tvém okolí, kdo by mě v tomto mohl podpoří neváhejte mě prosím kontaktovat. 

Celý ten program vychází na 12 000 $ což je v přepočtu asi 250 000 Kč s tím že do prvního září musím mít pokryto 77 000. Budu vděčný za jakoukoliv podporu! 

Zde je pár způsobu skrze které mě můžete finančně podpořit. 

Číslo účtu: 2459992153/0800

IBAN: CZ78 0800 0000 0024 5999 2153
PayPall: @NatanP73
Revolut: @natanat7ei
IBAN: LT313250011118608312


--
Natanael Prokeš

Žádné komentáře:

Okomentovat

CR fundraising

Omlouvám se za předchozí e-mail, ve kterém nebylo nic vidět, někde jsem musel udělat chybu, proto zde zasílám nový.  Ahoj, jmenuji se Natan ...